Merhaba sevgili hamişler ve anneler 🌸
Bu zamana kadar nerdeyse her ayımda bebeğin suyu mu gidiyor diye evham yaptım her türlü testi yaptırdım bebeğimden gelen bir su yok suyunda azalma dahi yok ama 8. Ayıma girmemle beraber iç çamaşırım hep ıslak ve su gibi tuvalete girip çıkıyorum çamaşırımı değiştiriyorum 5 dk sonra yine su gibi artık ister istemez idrar mı kaçırıyorum diye düşünüyorum ve bu durum yüzünden evden çıkmak bile istemiyorum dışarıda yürüsem bile sırılsıklam oluyor bu süreçte idrarım varmış hissiyatı da asla olmuyor başına gelen var mıdır ben bu durumda ne yapabilirim
🤰idrar yolu enfeksiyonu ve mantar konusunda antibiyotik tedavısı aldım 10 gün kadar testlerimin hepsi negatif şuan vücudumda aktif bir enfeksiyon yada akıntı yok