cido81 prolaktin değerinize baktırabilirsiniz eğer yüksekse gebe kalınamayabiliyor, kolay bir şekilde düşürebiliyorlar. Doktorunuz önerirse Rahim filmi çekilebilirsiniz belki. Ayrıca eşinizin değerleri de önemli. İnşallah en kolay şekilde bebeğinize kavuşursunuz ama lütfen daha fazla kendi kendine olmasını beklemeyin doktora görünün, hatta içinize sinmeyen bir şey varsa başka bir doktora daha görünün.