znnnr elisamommy innovita güzel canım memnun olan çok ama stokları bitmişti en son bende onu kullandım . ondan sonra bildiğin en iyi marka bir gebenin günlüğü hani bir gebenin günlüğünü kullanmadım ama kullananlar var
cagla_aslan elisamommy ben laboquick marka kullandım 2. Ayda hamile kaldım 😊 yorumlarıda çok iyiydi ona güvenerek almıştım
kbr_krldg Laboquick nettt. 2 hamileliğimde de şaşmadı :) hatta gebelik testleri bile erken dönemde olmama rağmen doğru sonuç verdi :)