Arkadaşlar mayısın 6.da doktora gittim kan testim 750 çıktı 2 gün sonra tekrar yapalım dedi onda da değerim 1690 çıktı , doktor keseyi gördü 15 gün sonra tekrar gel dedi. Bende dayanamadım mayısın 9da tekrar kan verdim onda da değerim 4285 çıktı. 22 Mayıs’ta randevum var acaba o zaman geldiğinde bebekte kalp atışı da duyulur mu birde tekrar kan versemmi acaba ?