kbrashh bunun ultrasonla alakası yok canım. Gebelik boyunca kasık/karın bölgesinde ağrı çok normal. İlk 4-5 muayenede ben de vajinal muayene oldum. 18+1′deyim hâlâ kasık ağrılarım var, doğuma kadar da olacak. Rahim büyüdükçe ağrılar olur sürecin parçası bu da. Sıkıntı yok endişelenme💖