Kızlar 6 aylık oldum ama hala kusmalarım devam ediyor doğru düzgün beslenemiyorum ne kadar zorlasam da olmuyor yiyorum ama yeterli olduğunu düşünmüyorum bebeğin kilosu hakkında bilgim yok bu hafta gittiğimde öğreneceğim ve vicdan azabı çekip korkuyorum bende hiç kilo alamadım aksine 3-4 kilo verdim bile diyebilirim hiç iştahım yok hiç yemiyorum desem olmaz ama yeterli olduğunu düşünmüyorum benim gibi olan var mı yaşayan var mı merak ediyorum 💕🎀🎀🎀