hlyl açılabiliyor fakat tüp daha önce bağlandığı için bağlanan yerde deformasyon oluşuyor ve kendiliğinden gebelik oluşursa tüpte kalıp rahme geçmeme ihtimali olabiliyor, dış gebelik deniyor buna da maalesef sağlıklı gebelik değil, sonlandırılıyor. Tekrar gebelik istendiğinde tüp bebek yapılması öneriliyor. Buna göre düşünerek bağlatabilirsiniz, doktorunuzla görüşürseniz en doğru yönlendirmeyi yapacaktır.