Dün doğum yaptım spinal sezeryan ile
Doğumdan sonra bebeğim inlemeye başladı ve geçmedi birkaç saat takip ettiler geçmedi ve oksijen değeri düşmeye başladı baya bi ve emmedi
Hemen yoğun bakıma aldılar entübe etmişler
Doğumsal zatürre dedi doktor başına gelen var mı hiç
Solunum cihazına bağlı dünden beri ve antibiyotik tedavisi alıyor