Kızlar merhaba, 32+3 olduk sürekli enfeksiyon çıkıyor 28. Haftadan beri. Kasık ve bel ağrımın sebebi buymuş meğer. Toz ilaç da kullandım geçen hafta cefaks 500 antibiyotik de bitirdim bugün yine tahlil verdim enfeksiyon var hala. Tekrar antibiyotik içmek istemiyorum ilaç içmeden nasıl geçer? Çok dikkat ediyorum çamaşır temizliğine, su içmeye vs ama geçmiyor