birminikkalpp İkinci sezeryan olan hanımlar ilkine göre ne gibi farklar vardı bilgi verebilir misiniz
Tortilla birminikkalpp bende korkuyorum ı sallah aynı yerden keserler ve kolay gecer ılkı cok guzeldı
birminikkalpp Tortilla Benim ilki de zordu açıkçası bu nasıl olur bilmiyorum normal doğumdan döndük sezeryana ondan dolayı gözüm korktu ikinci daha zor diyenler oluyor açıkçası merak ediyorum
Tortilla birminikkalpp bende daha kolay dıyenlerı duydum gozunu korkutma hiç ınsallah kolay gecer aynı yerden kesınce sanırım daha kokay oluyor