denizhelensarpberat Bu haftalar biraz uykulu ve halsizle geçiren var mı bacaklarım da çok yürümüşüm gibi yorgunluk var bel ağrısı problem zaten
esrayvz25 denizhelensarpberat 25+2 bende inanılmaz bacak ağrısı var sanki dünyanın işini yapmış gibi yorgun hissediyorum
neznaz787gmailcom denizhelensarpberat 24 haftalik belirti felan yok sadece ayaklarda az birsey odem var gibi gibi sabahları kalkınca bastığım an şişmiş gibi hissediyorum sabahları normal gobek aksamlari bazen sislik gibi oluyor 🫠
denizhelensarpberat mirammd bende suan yatakda bi oraya bi buraya dönerken zorlanıyorum aynı zamanda uyku var gibide yok gibide ayy zor ya kansızlık çıktı bide bende ilaç mı yapıyor acaba dedim de sende de varmış baksana halsizlik
merve_tp denizhelensarpberat bence de merdiven çıkarken hele üff karnıma çarpıyor hep bacaklarım nefes nefese kalıyorum. 2 iş yapıyorum yoruluyorum :(
besim96 denizhelensarpberat ben de 25+5 im sadece feci bacak ağrım var o da gün içinde değil de gece yatarken. Ne tarafıma yatsam o taraf kalçamdan ayağıma kadar acı acı ağrıyor
denizhelensarpberat parildayanyildiz2 hepsi varsa bende rahat olayım bazen sadece bende mi var diye sorguluyorum da 😂
besim96 denizhelensarpberat benim asla durmuyor ya, normal zamanda da çok yerim hala öyleyim ama tabi sonrasında çok şişkinlik oluyor karnım yırtılacak gibi geriliyor 🥺
parildayanyildiz2 denizhelensarpberat aynen bende çok sorguluyordum her gittiğimde doktoruma soruyorum bir sorun görmüyor normal diyor🤭
denizhelensarpberat esrayvz25 aynı aynı ama bende kansızlık çıktı bide demir ilacı kullanıyorum sen baktırdın mı demirine
denizhelensarpberat esrayvz25 bir dahaki gittiğinde bence kan ver bende kendimi iyi hissediyordum sonra bi kan aldı baktı kansızlık çıktı allahtan daha fazla düşmeden hemen ilaç verdi bazen halsizlik bitkinlik o yüzden de olabiliyor kuzum
esrayvz25 denizhelensarpberat öyle yapıcam ama zaten ben demir içeren bir vitamin de kullanıyorum belki az geliyor da olabilir bilmiyorum ama tekrar baktırırm muhakkak