Haticecinar Kizlar 32.haftamin icindeyim 2 gundur bel agrisindan olmek uzereyim o derece agriyor 2 gecedir 2 saat uyku uyuyamadim agri kesici icmeme ragmen ve halen ayaktayım brnim gibi olan varmi napmam lazim dayanamaz hale geldimm...
Hilossss Haticecinar uyuyamiyorm bende bulantidan 19+ 4 hala geçmeyen bir bulantı var Allah hepimizin yardımcısı olsun
Gmzekya Haticecinar ah canım benim sende benim gibi bel ağrısına çok erken başlamışsin.. bende çok çektim bel ağrısını maalesef hiçbir şey fayda etmiyor.. mecbur çekiyorsun onu ben son haftamdayim 39+1 hala ağrıyor inan
Haticecinar Hilossss sanada cok gecmis olsun canim o evreleri bilirim 6 ay araliksiz istifra ettim tam iyi olcak derken bel ve bacak agrisi basladi cok zor..
Haticecinar Gmzekya yaaaa hic sorma mahvoldum 2 gundur 2 saatlik uykuyla ayakta durmaya calisiyorum ama olmuyo bir turlu gecmedi bu saat olmus hala bir gr uyku yok içimdeki kizcede uyumuyor 🙈
Yildiza Gzmerdm sizin sayfanızı okudum yorumlarınızı maşallah 24 haftadan beri mücadele ediyorsunuz inşallah herşey güzel olur hakkınızda 🌸🙏