askbaby_ 37 haftalık gebeyim, ayaklarım ödemli ve kaşınıyor dün geceden beri. Bu akşamda sadece sol ayağım şişti kaşınıyor. Normal mi dra mı gitsem bilemedim :(
askbaby_ kubraaaatt öyle yaptım dinlendim geçmedi bi türlü, yarın kan vericem safra asitleri kaşıntı yapabiliyormuş :(