Kızlar dokuz haftalık hamileyim ama ara ara mide bulantısı dışında hiç bir belirtim yok başlarda bel kaşık ağrısı olurdu ilerleyen zamanlarda gecti bir hafta önce kontrole gitmiştim ama sadece açlık var sürekli ve iştahım hamileliğimin başından beri açık benim gibi olan var mı yada normal mi kızlar