cansukccc Çok sinirliyim kaç gündür post açıyorm soru soruyorum kimse tennezül edip cvp vermiyor burası zaten birbirimize yardımcı olmak için var eskiden post açtığımda yardımcı olan insanlar oluyordu şimdi hiç kimse yardımcı olmuyor 😡😡
cansukccc tahamommy hayır bakıyorum post üste ama cvp vermiyorlar yani sonra bakıyorum benden sonraki bana benzer post açmış onunkine yanıt veriyorlar
tahamommy cansukccc bilemedim ki bilen normalde cevap veriyor ama burdan veriyim ben sana özele gitmedim devlette yaptırdım ama bence gereksiz bir test doğruluk payı çok düşük, devlette randevu bulamadın mı da özele gitmek istiyorsun
cansukccc tahamommy yani devlette sıra 1 haziranda var o zamana kadarda bebeğim büyüyor zaten adet tarihime göre bebeğim büyük görünüyor özele gitmek istiyorum fetal dnada yapmak istemiyorum aşırı pahalı
aysel00 Bu konuda sana sonsuz hak veriyorum bende öyle yazıyom yazıyom cvp yok saolsunlar 😀Allahtan yapay zeka varda onunla çözüyorum herşeyi
cansukccc aysel00 yani demi bacım saçma sapan postlara yanıt veriyorlar önemli bir şey sorduğumuzda tık yok
tahamommy cansukccc anladım canım yani bence ikisi de gereksiz ama tabi sen bilirsin, gitmek istediğin hastanenin adını yaz bence her hastane de farklı ücrettir, bi kaç ay önce yine bi postta görmüştüm de 3-4 bin civarı demişlerdi yanlış hatırlamıyorsam
aysel00 cansukccc devlete sırayla gidemiyormsn canım erkenden sıra veriyorlar randevu yoksada çünkü dediğim gibi muayene + kan alıyorlae hepsi ayrı para
cansukccc tahamommy ben geçen muayene ücreti sadece 1700 verdim yada 1800 net hatırlamıyorum ama zaten kan alınıyorsa bir tüpte em fazla 800 olsun
cansukccc aysel00 doktorum şey demişti randevu al git bebek büyüyor randevu yok geçen özele gittim yani doktorda iyiydi eşimide içeri aldılar o yüzden büyük ihtimalle giderim özele
tahamommy cansukccc yok canım ikili ayrı olarak yapılıyor, radyolojide benim bildiğim çünkü görüntüleri detaylı baktıkları için fiyatı da şişiriyorlar
cansukccc tahamommy doktora sorarım geçen muayene oldum 15 gün içinde bir tane ücretsiz hakkın var dedi sadece randevu al gel dedi ama kesin gel hakkın bitmesin istersem ikiliyi yaparız ama bu ücretsizde gel ben ense burun ölçümünü yapıcsm dedi bacak arasını açarsa cinsiyeti söylerim dedi
aysel00 cansukccc özel o konuda iyi balım hayırlısı olsun Allahım sağ salim kucagına almayı nasip etsin bebişinii
tahamommy cansukccc ee tamam işte ense ve burnuna baksın eğer yüksek çıkarsa zaten yaptırırsın önemli olan ücretsiz bakması