Kızlar, 14+5′de asistan doktor bebeğime erkek dedi. 19+1′de iyi bir doktor %90 kız dedi artık değişmez değil mi? Asistan doktor sanırım kordonu organ olarak görmüş çünkü çok da büyüktü🥲😂 kız istiyorduk erkek olduğunu öğrendik onu sevmeye başladık şimdi kız olduğunu öğrendik haftaya detaylı ultrasona gideceğiz inşallah