Tavsiyem alanında uzman bir PERİNATOLOG doktoruna gitmen yönünde olur. İlk gebeliğimde oğlumun rahatsızlığını o tespit etmişti şimdi ikinci gebeliğim için 3 hafta sonra gideceğim kendisine . Ben ne kadar stres yaparsam bebeğim o kadar hisseder . Sakin olmaya düşünmemeye çalışıyorum genelde . Ha tabiki endişeleniyorum bişey çıkacak diye ödüm kopuyor ama bana bir yararı yok stresin anca baş ağrısı bebişi de rahatsız etmeye gerek yok . Diyeceğim o ki sakin olup o günü bekleyip sonuca odaklanmak hayırlısıyla gelirler inşallah bebişlerimiz ❤️