mervein14 sağlıkla gelsin inşallah .. 💐Çarşamba/ perşembe kaç haftalık olmuş olacaksınız? Benim de 2. Sezaryen, çoğu doktor farklı riskler olmasa bile 2. Sezaryende 39 u beklemek istemiyormuş zaten anladığım kadarıyla. Benim doktorumun 39u beklediği olmuş 2.de de ama 35 haftadayız henüz, som kontrollerde belli olacak gidişata göre bakalım hayırlısı 🤗