Arkadaşlar ben ilçede yaşıyorum burada muayene oldugum dr ikili tarama yaptırabilecegimi söylemişti ben öyle hatırlıyordm meğerse bana ilçede yapılmadığını söylemiş duymamsm bugün randevum vardı 12 haftalık olduk. Bana merkeze gitmem gerektiğini burda bu testin yapılmadığını söyledi ve ben asla randevu bulamıyorum merkezdeki hastanede ne yapacağımı da bilmiyorum . Kan ile bakamayz ama ultrasondan bakıp ölçüm yapmaya çalışacağım dedi ilgiliydi sağolsun. Ama bebeğim ölçüm için uygun pozisyonda değildi 30 dk sonra tekrar baktı bebek pozisyonu düzeltmemis öğleden sonra tekrar gel dedi yine gittim biraz baktı tam istediğim pozisyon da değil dedi hiç düzeltmemis kendini ama bir yerde ölçüm yapabildm dedi iyi görünüyor dedi yaptırabilirsen test yaptırman da fayda var dedi ne yapacağım hiç bilmiyorum sizler neler yaptınız