16+4
Bilmiyorum ne ile alakası var Belkide kontrol zamanım çok uzayınca böyle hissediyorum. Ne bel ağrısı ne kasık sadece göğüslerim aşırı şiş ve çok gergin birde yemekten sonra karnım aşırı şişip gerginleşiyor kocaman oluyo onun dışında hamile olduğumu hissetmiyorum sabahları hafif minicik top gibi oluyo yaşayan var mı böyle hisseden