arsesraa Kızlar gözlerim görmek istediği için görüyor o yüzden size sormak istedim hayali bi çizgi var mı?
Ferise34 arsesraa alanın tamamına yayılmamış ama baş kısımdan bir karartı belirmiş gibi çizginin başı sanki. Siz canlı gözle daha iyi ayırt edebilirsiniz
arsesraa Ferise34 evet evet ben de onu işte canlı gözle gördüm ama inanın o kadar aydır bekliyorum ki gözlerim görmek istediği için görüyor orayı diye düşündüm
Ferise34 arsesraa çubuğun arkasına flaş çakın. Yada daha farklı bir alanda ışıklı alanda netleyerek çekin fotoğrafı
arsesraa Ferise34 yarın sabah ilk idrarla tekrarlayacağım canım bu ilk değildi onu atarım sabah mutlaka
arsesraa znnnr valla kuzum aylardır deniyoruz bi tarafım hep umutsuz ama bi tarafım da her ay umutlu 🥹🥹
ummenes arsesraa altına peçete koyup öyle bakın arka plan beyaz olunca daha net gözüküyor yarın yine tekrarlayın birde
arsesraa ummenes canım benim ya valla ağzından bal damlıyor inşallah vardır 7 aydır bekliyoruz ilk denemede kimyasal olmuştu sonra hep negatif :(