edasahan7 ilk gebeliğimde prenses gibiydim ne kustum ne midem yandı o kadar rahattım ki. Hunharca yedim ve tam 25 kilo aldım 🙈🤭Çok esnektim, doğuma kendi ayakkabılarımı bağlayıp gittim. Sezeryandan sonra ayağa kalkıp bida hiç oturmadım hemen toparlamaya başladım. Şimdi tekrar hamileyim burnumdan geldi her şey. Bulantım var, halsizlik uyku ne ararsan var 😁 keyfini çıkar güzel anne, hepsi normal 💜💜