Merhaba, uygulamayı henüz indirdim. Tüp bebek yaptırdım ben, kese muayenesi bekliyorum. Özele mi gitsem devlete mi kararsızım. Küçük bir ildeyim ve özeller hem güzel değil hem prim borcumdan dolayı çok pahalı. Devlette de kalabalık, kolay okur mu nasıl olur veya eşim yanıma alınır mı ultrason fotosu verilir mi bilemiyorum.. Yardımcı olabilir misiniz?