cuteregina nightbiird kesinlikle erkek diyorum yapısı da öyle duruyor bir beyefendi mi geliyor yoksaaa
nightbiird 2cocukannesi0 evet erkeğe benzetti 13+1 🥹 ama 12 haftalıkkende kıza benzetmişti başka doktor, herkes kız diye tahmin ediyordu bakalım daha değişecekmi 😅
2cocukannesi0 nightbiird ayrıntılı us randevusu aldım normal ultrasonda Dr söylemedi ama tahminde bulundu kız dedi kızımda da böyle olmuştu doğru çıkmıştı umarım ayrıntılıda da kız çıkar herkese söyledik kız olduğunu 😂😂
nightbiird 2cocukannesi0 ay ne güzel ya benimde bir oğlum vardı şimdi bir tane daha oluyor 🥹 sağlıkla gelsinler inşallah sizin kaç haftalık oldu🥰