allykty 18+1′deyim, 5.haftadan beri kusuyorum. Benim de gebeliğim zor geçiyor maalesef kusmaktan 9 kilo verdim. Ama elhamdülillah bebeğimin gelişimi çok iyi. Bebek çoğunlukla annenin depolanmış vitaminlerinden besleniyor zaten, o yüzden hiç takılma. Bebek açısından sorun yok. Sen de midenin bulanmadığı şeylerden az miktarda yavaş yavaş sık sık ye yeterli gelir. Zamanla biraz daha düzelir iştahın. Benim de tam düzelmiş değil ama şükür yiyebiliyorum az az.