elif20261 yaşadıklarının hepsi doğuma yakın zaman kalmış bir gebenin yaşaması ihtimal olan şeyler kuzum, elbette zor anlıyorum 😕 Ama cennet boşuna annelerin ayakları altında verilmedi değil mi🥲
Anladığım kadarıyla biraz bakış açını hatta kuşşandığın her kelimeye kadar değişmem gerek diye düşünüyorum 😊
Mesela herşey her zaman yolunda gitmez ama insan bunu öyle bir ifade eder ki, daha da kötü hisseder ve asla geçmeyecek gibi gelir 😒 canım öncelikle tüm negatif kelimeleri, düşünceleri bi kenara bırsk tamam mı👍😊
Hayatın çok güzel gidiyor maşallah, harika bir anne olacaksın🤭 arada gebeliğin vermiş olduğu dürtüler de bebişinin sana ‘Annecim yakında görüşcez dimi, bak ben burda bekliyorum’ deme şeklidir 🥰
Rahatsız hissettiğin durumlarda nefes egzersizleri yap biraz, dınlen mutlaka, yatarken soluna yat bacak arana yastık vs bi destek koy rahatla tamam mı👌bol bol dınlen yani, özellikle rahatsız olduğun zamanlarda, eğer ki geçiyorsa bilki yalancı sancı dedikleri tam olarak o👌😁 baktın geçmiyo, git gide artıyo, düzenli bir şekide olmaya başladıysa tebrikler bebiş geliyor demek 🤭👏👏😂🥰🌸
Özetle güzel annecik, hangi kelimeleri andığına dikkat et tamam mı kuzum, ağzından çıkan her kelimeyi kabul olacak dua gibi düşün öyle söyle, herşeyin reyına girdiğini göreceksin Allah’ın izniyle 👍🌸🥰