anonim3838 Bu ikinci gebeliğim ilkinde 16 haftalıkken hissetmiştim şuan 12. Haftadayım çok nadir birşeyler hissediyorum sanki içimde bişey saniyelik kaymış gibi gaz değil ondan eminim çok farklı bir his bunu yaşayan var mı
bersu56 anonim3838 benim 3. Gebeliğim ilkini 18 haftalık 2. Sini 16 haftalıkken hissetim şuan 12+3 haftalığım bazen baloncuk patlar gibi oluyor değişik bir his oluyor ama emin olamiyorum
ARYa143 Maşallah nası hissediyosunuz ya bi ben mi anormal acaba🙈🤣 ilk kızımı 20den sonra hissettim (net olarak) bunu 18 olcaz bu gece 16 da hisseder gibi oldum ama tık yok 🙄🤷♀️😂
anonim3838 eebrulli anlam veremediğin saman anlıyorsun hissettiğini 🙂 yani hiç bilmediğin bişeyi yaşıyorsun işte anlarsın hissettiğinde anlatılmıyor çünkü
ARYa143 anonim3838 ben bunu yeni görüyorum biliyo musun 🙈 bugün 21 olduk ve bi kaç haftadır hissediyorum maşallah 🤭🥰💕
eebrulli anonim3838 belirtilerinş söylüyorsunız ya o yüzden sordum ne gibi oluyor bir tarifi birşey denilir ama bende var mı yok mu öğrenmek isterim
anonim3838 nzlii4949 yaaa 😁😁😁sağlıkla gelsin iki cinsiyete de çok sevinirim ama içimdeki bir ses kız olsun diyor lakin erkek hissediyorum 🥰