aysegulozak benim de hamilelikte 3 kez yasadım ilk hamileliğimde de aynı olmustum ve hep 2 3 gün sag tarafımda, boslugumda sancı cektim. Cok kötüydü. acile gittim asla anlamadılar bişey sacma sapan ilaclar yazıp yolladılar. Ya da serum fizyolojik taktılar hiç işe yaramadı. Ürolojiden en son randevu aldım ultrason cekecekler bakalım. Siz de bence acilde cekiyolarsa cektirin ultrason ben cektiremedim. Cekmezlerse ürolojiye gidin gecmiş olsun