rabiaduru1 shd2025 googleda 150_180 ml tek seferde diyor. Sizin bebegn iştahına baglı aslnda. İçiyorsa ver max 180 ml olacak sekılde öğünleri
shd2025 rabiaduru1 sizinki çok değil mi doktorum 90 ml dedi her öğünde ama bebeğim ağlıyor mama bitince
sibel3329 shd2025 ağlıyorsa doymuyordur. 3 ayllıken yiğenim de 180 ml içiyordu. Doyunca bırakır zaten. Anlarsınız ne kadar içtiğini.