jlde Kızlar 1 haftadır alt karın ağrısı yaşıyorum gün içinde bir kaç saatte bir geliyor 5 dk sonra geçiyor kasılma gibi değilde sertleşiyor sanki regl ağrısı gibi dayanılmaz bir ağrı yaşayan var mı
annekiz6141 jlde ilk gebelıgınız mı? Sormamdakı şey sezaryen falansanız acaba sezaryen yerınız mı agrıyor? Ya da baktınız mı varis vs var mı? Benım özel bolgemde sağda varıs vat çok kötü oluyorum
serra04 jlde hmm bana çok normal gelmedi bu haftada canm bı doktorumla görüş bence bır nst falan cektırtır