who evet canım herkesin hastaliğını öğrendim özellikle yanimdaki bayanin eşinde bi problem varmis bunu benim yanımda söylemesi çok ayıp kadınla göz göze geldik ben utandim iki kisi almasi neyse dicem ama abartmiyorum 8 kisiydik ve beni masaya aldiktan sonra hala iceri aliolardi baskasini