Melike3506 Selam kızlar doğum zamanı meryem ana otunu nasıl kullanıcaz? Evde sancı çekerken mi suya koycaz yoksa hastane odasında mı? Ve dua okuncak mı suya, sudan içilcek mi? Araştırdım ama çok farklı şeyler var tam olarak nasıl kullanılıyor?
kvsr1603 Melike3506 ben suyum gelince kocaman bir kaba koydum suya meryem suresini okudum evde bıraktım doğumdan sonra annem çıkardı hemen sudan max 5 saat sürmüştür sancı hemen başlamafı çünkü ama açılma hızlı oldu
rabiaduru1 Melike3506 doguö sancısı baslaynca suya konulur meryem suresi acılır. Ben hastanede koydm nişanm hastanede geldi sancım vardı doktor dogum sancısı dedi öyle suya koyduk suresini actk . Dogum bitince bir havlu peceteye koyuyosn yavas yavas kapanıyor bitki
kvsr1603 Melike3506 evet rahim toparlanması için çıkarmak gerekiyor açılma olsun diye koyuyoruz çünkü
Melike3506 kvsr1603 anladım o zaman ben evde koymayayım kimse olmayacak hastanede odada koyarım doğumdan sonra çıkarırız sudan
bsrelif Ben doğum valizime koyucam canım açılmam olunca koyucam öyle bitki açıldıkça Seninde açılman oluyor. Doğumdan sonra tekrar poşete koyup eve getiriyorsun bu sefer rahmim kapansın diye niyet ediyorsun kapanınca da toprağa gömüyorsun. Meryem suresi ise şart değil istersen açabilirsin burada önemli olan inanmak ve niyet
Merve_benn Bende koydum hatta doktorum bile söyledi koy koy işe yarar diye ama lütfen geniş bı kaba koyun ve ilk başta hastanede küçük bı kaba koydum asla acilmam olmadı ilerlemedi sonra arkadaşıma geniş bı leğen gibi bişeye koymasını rica ettim o evden yanıma gelmeden doğurdum 😂😂
Melike3506 Merve_benn mutfakta sebze falan yıkadığımız plastik kaplar oluyor ya ben ona koymayı düşüyorum yeterli olur mu ki
Merve_benn Melike3506 aynenn aynenn canım arkadaşımda öyle yapmıştı kolaylıkla al kucağına inşallahhhh