27 yaşındayım şuana kadar adet ağrısı çekmedim
Adet olacağım gün biraz ağrır sonrasında olurum adet
Sat 15 Nisan
27-1 Mayıs arası yumurtlama dönemimdi
Hepsini değerlendirdik
1 haftadır tüm gebelik belirtilerini yaşıyorum
Zaten çocuğum var biliyorum yani neler olduğunu
Göğüs sızlaması yumurtalık kasık ağrısı beyaz akıntı yani bir gebe neler yaşıyorsa hepsini yaşıyorum.
Dün dpo10 du bu belirtilerin üzerine sat 15 Mayıs ama ona rağmen kan tahlili vereyim dedim
Beta 0,100 çıktı şok oldum.
Psikolojik olamaz yani bildiğin kasıklarım ağrıyor yorgunum uykum geliyor
Dpo10 erken mi kan tahlili için ?
Geç döllenme mi yaşıyorum ?
Sahi ben ne yaşıyorum 1 haftadır ağrılarım pazar günü sol kasığıma gelen pıt pıt ağrısı ritmik
Bunlar nedir
Gözümün içinde siyah noktalar bile beliriyor
Adetime 3 gün var geçmesini mi bekleyeyim burdan döner mi ?