busrand Merhaba arkadaşlar , 5+1 iken doktora gittim beta 5600 dü , keseyi gördü 5.3 mm. Sizce normal mi ya daha bebek yolk vs gözükmedi tabi çok tedirginim
Niless45 busrand mer busrand merhaba kese boyutu son adet tarihinize uyumlu mu yoksa haftannız daha mı önde
busrand gzdeozn ay inşallah ya , 4-5 ay önce hem iç hem dış gebelik şüphesiyle düşük + kürtaj + 2 doz iğne oldum bu yüzden korkuyorum bu sefer de boş olursa diye 😳😳
Niless45 busrand bende boş gebelik geçirdim de aynı kese görüldü devamı yok şuanlık kontrole gittiğimde 5+4 tü ama 6 haftayla uyumlu dedi kese için tedirginimm