kartanesii_ Kızlar yarın doğurmaya gidiyorum önce suni verecekler deneyeceğiz eğer olmazsa sezeryan pfffffofofofofof çok gerginim korkuyorum midem bulanıyor kusmak istiyorum ilk çocuk panik atak tavan gerçekten her yer üstüme geliyo dua edin
Keziban kartanesii_ sağlıkla kucağınıza almayı Rabbim nasip eylesin kaç haftalıksınız neden suni veriyorlar önce
busra241_ kartanesii_ Allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Benimde panik atağım var nasıl doğuracam bilmiyorum
amacgurbetmucizemiz kartanesii_ sağlıkla kucağına alırsın cmm Rabbim yardımcın olsun inşAllah hangisi hakkında hayırlısıysa o olur 🤲🏻
kartanesii_ busra241_ bende bilmiyorum yani her yer üstüme geliyor. Dün makineye bağlayıp baktıklarında bile kalbim çok hızlı atıyodu hastane ortamından olduğunu anladılar direkt. Kaçıncı haftadasınız?
busra241_ kartanesii_ 31+5 haftalığım. Doktorla konuştum yasaktır sezaryan yapamam devlette dedi. Psikiyatri den rapor getirirsen yaparım dedi. Bugün psikiyatri ye gittim. Oda şimdiye kadar hiç bir hastaya böyle bişey vermedik dedi sağlık kuruluna girmen lazım dedi onun için. Bnde sağlık kuruluna giripte hiç uğraşamam.
kartanesii_ busra241_ ben yurtdısındayım orda olsam en azından kendimi biraz güvende hissederdim ama onu da hissedemiyorum:( ama sizin durumunuzda çok garip yani sezeryan istiyorsanız neden yapmıyorlar? Neyse normal denerken epidural alırsınız ama bence buna karışmazlar diye düşünüyorum
busra241_ kartanesii_ devlet hastanesi ne sezeryan nede epidural yapmıyor yasak gelmiş. Özele de gidecek durumum yok malesef 😔
busra241_ kartanesii_ evet cnm sağlık bakanlığı da haberlerde bas bas bağırıyor yasak artk diye. Mersin merkez
kartanesii_ busra241_ gidip bakacağım haberlere, bu saçmalık için ne gibi bir açıklama arkasına sığındıklarını çok merak ettim