5+3 de doktor kontrolüm vardı, çok hafif lekelenmem olduğu için doktorum günde 3 içtiğim duphaston ilacını 4′e çıkardı ve gün aşırı progesteron iğne verdi. Keseyi gördük rahimde bi kanama alanı yok. Ama bugün yine lekelenmem devam ediyor afedersiniz pembe olarak iç çamaşırıma 2-3 damla olarak bulaşmış peçeteye silincede çok hafif pembe olarak devam ediyor. Yattığımda kesiliyor biraz ayakta durunca hafiften başlıyor. Daha önce 2 düşüğüm var bu 3. Gebeliğim. MTHFR homozigot ve 81 mg lık ecopirin kullanıyorum. Doktorum iğneye gerek görmedi. Sorum şu endişe etmelimiyim lekelenme için yoksa bu durum normal mi ?