Deletedmom_877 Kızlar karında sertlik oluyor 2 gündür fakat kanama veya sandı adet sancısı gibi bi durum yok sadece karnım sertleşiyor sonra kendimi geri salıyor normal midir?
fatmaa51 Deletedmom_877 o dediğinizi şuan ben 29.haftamda yaşıyorum doğuma hazırlık kasılmaları diye geçiyormus sanki bebek bir tarafa toplanıyor sonra salıyor gibi degisik birsey
seniseviyorumallahim Deletedmom_877 yaşamaz olur muyuz alasını yaşıyoruz. Nefes alamıyorum bazen 36+0
biftekziyagil Deletedmom_877 braxton hicks kasılması yani yalancı kasılma. Benim de oluyor. Doktor bu haftalarda 15-20 kez olması çok normal, önemli olan düzenli olmasın dedi.
serra04 Deletedmom_877 çok normal canm hıc endıselenme ben şu an 36 dayım doktor artık yavaştan kasılmaların sertlesmelerın başlamalı kı rahım kendını doğuma hazırlasın dedı benimde 33 ten beri oluyor kendını hazırlıyor artık doğuma düzensiz olduğu sürece hıc sıkıntı yok
Deletedmom_877 fatmaa51 benim de 29 da oluyordu da 35 te daha fazlalaştı yarın doktor kontrolüm var sorarım olmadı
Deletedmom_877 fatmaa51 inşallah evet az kaldı da 35 te çok erken böyle en azından 38 olsaydım hani şey yapmazdım
mrvnr35 Deletedmom_877 evet bizimde 34+3 karnım çok sertleşiyor ama normalmiş doğuma hazırlıkmış bunlar