ayseguldogan38 Kızlar kesem gecen hafta 7mm di bu hafta 14 mm olmuş doktor bebegı göremiyorm ama daha dedi çok korktum doktor kılondan dolayı cıhazlardan yada geç dollenmeden dolayı olabilir dedi başınıza geldimi hiç
edaun07 ayseguldogan38 bende adete göre 8+3 şuan ama doktora göre 6+6 görünüyorum dün doktora gittim ikiz olduğunu öğrendim ama bebek ve kalp atışı göremedi cuma tekrar gidicem duyamazsam kürtaj dedi
Esma006 ayseguldogan38 benim başıma geldi dün ilk defa gördüm regl tarihime göre dün 7+5 diyerekten gittim meğer 6+5 miş ölçtü doktor bebeği kalp atışı duyuldu doktor boş gebelik diyip duruyordu
sarilale123 ayseguldogan38 geç döllenmeyse normal o zaman , tekrar kontrolde inşallah bebekte görünür
3girlst ayseguldogan38 normal bence ben 5+5 Te bebeği görmüştük sonra birdaha gittiğimde sadece kese göründü korkmuştum . 7+3 Te kalp atışını bile dinledik.
pablola ayseguldogan38 bende bebeği geç görmüştüm yolk ve sac vardı ama bebeği sonradan görmüştük geç döllenme olmuş