Kızlar bugün doktor randevum vardı gebe değilim gebelik düşünüyorum ultrasyon ile karnımı muayene etti herhangi sorun olduğunu söylemedi yarın erken gel gebelik testi yaptır dedi ama ben eve gelince regl oldum ne yapmalıyım gerek varmı testi vermeye sizcee