lika_ Cinsiyetimizi öğrendik ☺️☺️☺️ çok şükür ki 13 haftada kız tahmin edildi farklı doktora gittim bu gün 15 hafta kesin erkek denildi sağlıkla gelsin 3 kızım 🩷vardı birde oğlum olucak inşallah 🩵
asmin_12 lika_ usg fotorafına baktım kız gibi duruyor benimde aynı şekildeydi usg fotorafı bi kız bi erkek denildi detaylıyı bekliyoruz🥰
Semilk05 lika_ hayırla sağlıkla gelsin bana da 12 de kız 15 den sonra net erkek dediler şimdi 30. Haftamız biticek
mavi153624 lika_ hayırlı olsun peki kızlardan farklı olarak ne tür belirtiler geçirdiniz bu hamileliğinizde
happyela nursenasu27 aaa nasıl 30.haftaya kadar kız mı denildi detaylı da? Birde kaç doktora gittiniz?
lokismommy nursenasu27 benim anneme devlet hastanesi kardeşim doğana kadar kız dedi bi doğdu herkes şok bütün küçüklük fotoğrafları pembe kıyafetlerle🤣🤣🤣
nursenasu27 hilalaselll4 devlet hastanesi hep kız dedi bi doktor erkek demişti sonra kıza benziyor vs lafları çok oldu özele geçtim tek seferinde erkek dedi
zeyuss asmin_12 bende bugün gittim geçen kız tahminini yapmıştı sordum nuba göre tahmin yaptım dedi cinsiyeti göstermemiş senin detaylı ne zaman ne hissediyorsun
tgezerge lika_ ultrason görüntüsü var mı acaba ya banada 13haftada devlete erkek gibi duruyor denildi bugün 16 oldum özele gitmek istedim orasıda erkek dedi ama az önce bir arkds bu Kordon’da olblr dedi kafam karsti doktor ayırt edemezmi ki kordon ile onu
asmin_12 zeyuss yok bizde bacak arasına baktı cıkıntı yoktu ama yinede emin olamadı gibi %70ihtimalle kız drdi 18inde detaylı