sinemhintoglu Kızlar hamile yastığı kullanışlı mı almalı mıyım sizce alanlar hangi marka kullanıyor memnun musunuz ?
Melike3506 sinemhintoglu ebebekten almıştım ben kelebek şeklinde olandan çok memnunum iyi ki almışım 16. Haftamdan beri kullanıyorum
aslmoms sinemhintoglu İlk kızımdada kullanmıştım çok işime yaramıştı. Bu bebeğimede aldım. Çok faydalı. Oturturkende işe yarıyor, emzirirkende. Çok uzun süre kullandık.
clementine16 sinemhintoglu e bebekten u şeklinde olanı almıştım döndüğüm tarafa sarılıyorum arkama da diğer tarafı yaslıyorum 17-18. Haftadan beri kullanıyorum kılıfı yıkanıyor. Sadece göbek desteği olandan istemedim çünkü bacak arama da yastık koymaya alışmıştım dönmemek için
lemankrl sinemhintoglu Ben trendyoldan aldım ucuza kalitesiz sanmıştım ama çok iyi iş gördü vala kaç gündür uykum rahatladı bel ve göbek destekli olandan almıştım
dgngr sinemhintoglu emzirme yastığı aldım ben. Evet faydası var ama ben unutuyorum kullanmayı çoğu zaman
Ruruu sinemhintoglu kelebek seklinde olani aldim bana iyi gelmedi. Bel agrilarimi cogaltti o yuzden hic kullanamadim