Selam kızlar 15+3 üm gebeliğimin başından beri akıntım oluyordu ama 5 haftadır felan su gibi akıntım oluyor sızıntı şeklinde bazen ortası beyaz kenarı su gibi oluyor doktorum 2 hafta önce normal demişti ama çoğaldı gibi sanki benim gibi bir durum yaşayan oldu mu içim hiç rahat değil Amniyon sıvısı olabilir mi diye