Dilaraevn canim 9+1 deyim 6. Haftadan sonra mide bulantim basladi kusma ile birlikte özellikle akşam yemegi yiyince zaten gün icinde yemek yiyemiyordum kusucam korkusu ile daha sonra az az sık sık yemeye basladim mecburdum çünkü açlik nereye kadar simdi daha iyiyim sanki tabi tamamen gecmis degil bulantim oluyo ama kusma yok çok şükür açlık daha çok bulanti yapiyo susuz kalma oda tektikliyo bol su iç bide çok rahatsiz oldugumda sade sodaya limon sıkıp içıyorum rahatlatiyo