zehraclk0 Dua edin lütfen geçen hafta sadece yolk sac görünmüştü bebek yoktu yarın 7+3 oluyorum ve kalp atışını görmeyi çok istiyorum. Boş gebelik diye ödüm kopuyor😔
Esma006 zehraclk0 canım bende kendime göre yarın 8 ama dün gittim doktorlar boş fln dedi meğer değilmiş şükürler olsun bir haftacik geç döllenmiş dün duydum resmen gordumde yarın 7 haftalık ❤️ duyulur merak etme
liily @zehraclk0 merhaba , bizde kısmetse yarın 7+4 olacağız. Bende gecen hafta yolk sac ve kese gordum vajınal. Yarın kısmetse kontrol var bakalım ne olacak 🤭
zehraclk0 Esma006 Ben de bugün gittim 7+3 sata göre ama ultrasonda 6+6 çıktı çok minikti daha 1 cm bile değildi
Esma006 zehraclk0 he ya mini minicik aynıyız kız senle 31 Aralık’ta doguruyoz gece 00 da dogursak da altın taksalar 😅😅