ayso5 asliyorgun yok canım bende aysenur kahveci yapar diye ona gittim son dakika ne gerek var diyip vazgecirdi beni
akenil Merhaba ben akademi hastanesi Ahmet Kaan kocaya gittim, bana ilk doğumu neden sezaryan yaptığımı sordu, 5 yıl geçmiş bunu normal yapabilirsin dedi. Kendisine muayne olmanızı tavsiye ederim