asliozh Doktora gittiğimde bebek 6+1 olarak gözüktü ve embriyo 4.7 mm ölçüldü doktor 4 gün geride kaldığını ve kalbinin durma ihtimalinin olabileceğini iki hafta sonra tekrar gelmem gerektiğini söyledi aynı şeyi yaşayan var mı
nurbeyzz asliozh geç döllenme olabilir mi? Başka doktora da gidin mutlaka tek bir doktorun ifadesi ile canınızı sıkmayın
blnmyld asliozh Haftası daha erken bekle bence ümitsizliğe kapılma doktorların hemn pat diye olur olmadık şeyleri söylemesi gairp ya
semblog asliozh asliozh hiç endişe etme Allah ne demişse o olur başka doktora gidersin canım benim de normalde 9+6 bugün kontrolüm vardı doktorum 9+2 ölçmüş ulturasonda hiç bana söylemedi bile herşey yolunda gayet iyi dedi bazı doktorlar gerçekten insanın psikolojisini bozmak için oturuyorlar sanki o koltukta
semblog asliozh ben muaneden çıktıktan sonra kâğıda bakıp gördüm yani doktorum halen benim son adetime göre konuştu bi sorun olsaydı derdi 4 gün geri diye
asliozh Geç döllenme ihtimali az gibi çünkü gebeliğimi adete 3 gün kala öğrenmiştim doktor da böyle deyince tedirgin oldum nurbeyzz
nurbeyzz asliozh bende reglme 1 hafta vardı. önce öğrendim fakat yumurtlamamı takip ettiğim için geç döllenme olduğunu biliyorduk. doktorum hala son adet tarihine göre kontrol ediyor şuanda 30+3 ama geç döllenme ile bakılırsa 29+4 gibi bir şey O yüzden iyi bir ihtimali de düşünmeni isterim
asliozh blnmyld Aynen beklemekten başka bir şey yapamıyoruz bizde inşallah sağlıklı bir şekilde büyümeye devam eder
asliozh semblog Doğru diyorsunuz tevekkül edip bekleyelim inşallahla sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 🤲🏻
purpoles asliozh merhaba benim de 8 haftalıkken 5 gün geride çıkmıştı bu haftalarda bebek c şeklinde olduğu için ölçümler hatalı olabiliyor sonra öne geçti
Esma006 asliozh geç döllenme olmuş kalbi atıyor ise soeun olacağını sanmıyorum bende dün ilk defa gördüm bebeği ikinci kez kalp atışı duydum 7+5 kendime göre dün ultrasonda doktor 6+5 ölçtü
asliozh Esma006 Öyle mi valla o zaman daha çok rahatladım inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 🫶🏻
Esma006 asliozh bir hafta kadar benim bebekte geç döllenme şükür doktor kanama vs olmadığı sürece sorun yok dedi büyüdükçe haftayı tamamlar emin ol 20.haftadan sonra senin yediklerinle kilo alıyor muz kefir fln hallederiz 🤭
sevvalinwonderland asliozh doktorlar böyle. pat pat söylüyorlar her şeyi. hiç sıkma canını bir şey olmayacak inşallah bebeğine 🙏🏻🌸