incilaada Bir aydır idrarda +2 protein kaçağı var bu durumu yaşayan var mı Tansiyonum normal olduğu için risk altında değil dedi doktorum ama yinede gebelik zehirlenmesi başlangıcı olabilirmi diye düşünüyorum
Hkrtbg incilaada aklında kalacaksa 24 saat idrar toplama tahlili yap için rahat eder. Allah korusun yoktur öyle bişey inşallah
esrafi5 incilaada benim +4 fü 24 saatlik idrardada çok yüksek çıkmıştı ama benim tansiyon eşlik ediyordu 3 günde bi tahlil önermişti doktor
zcvswgz incilaada bende de aynı durum var 24 saat idrar topladım onda da yüksek çıktı doktor sonucu daha görmedi