sevdakalin of korkuyorum işte😂😂 13-14-15-17′de erkek dendi. Haftaya 19+4′te kendi doktoruma randevum var, 21+4′te de detaylı randevusu.. korkarak bekliyorum arkadaşımın bebeğinin doğuma 5 hafta kala cinsiyetini yanlış gördükelrini söylediler ve ben yarıla yarıla güldüm, herkes başına gelecek görürsün dediği için korkuyoruuuum 😂😂