Seher-emre 20 Li haftalardan sonra çok sıcak bakmıyorlar serklaja ama bazı acil durumlarda 23 de bile serklaj atılan biliyorum. Ben açıkçası öyle çok dikkat ettim ki ilk bebeğimi servikal yetmezlikten kaybeden biri olarak serklaj ile tanıştığımda evliliğimin 7. Senesiydi korkumdan bulaşıkl makinesine bile eğilmedim sürekli yattım . Yemeklerimi bazen koltukla yastıkla bel destekli yedim bazen masada oturup yedim. Çamaşır mak bulaşık mak asla eğilmedim eşim yaptı öyle işleri annnem serklaj dönemi 1 ay kaldı gitti başka şehirlerdeyiz sonrası iş bile yapmadım o döne im robot süpürge almıştık günlük süpürmeyi halletsin diye 🥹🥹 yemekleri bi zaman sonra kendim yaptm sandalye çekip oturduğum yerden çorbamı karıştırdm çok sıcak duş almadım hep ılık. Düzenli sağlıklı güzel beslenmeye çalıştım bi zaman sonra ufak yürüyüşler cafelerde oturamalar yapabildim 30 dan sonra ağrı batma gibi sıkıntılarım başladı 36 da doğum yaptım ama Benm plesantam baştan beri aşağıdaydı bebiş kilolıuydu sorunsuz oldu doğum vs
Herşey güzeldi küvözde görmedik. Şimdi aradan 3 sene geçti bu gebelik daha zorlayıcı öyle gidip bi yerde oturayım filan asla yok oturamıyorm ama şükür 34 ü gördük bgn öğleden sonra kontrolüm var. Yine plesantam gebelik başından beri aşağıda ve 18. 20. Haftamdan beri bebek baş aşağı yerleşmiş durumda hiç değişmedi dönmedi büyüdükçe baskılar ağrılarm artıyor doktor buna uygun ilaç vs
Verip takip ediyor insan süreci bilse bile panik olıyor işte canım ama allauihıma şükür iyiyim tek duam 36 yı tamamlayıp 37 görebilmek. Sana tavsiyem stresten stresli insandan uzak durman. Ev işini yapma bile yorma kendini aman orası böyle burası böyle deme gözünü kapat bi süre eşin idare etsin zaten insan az çok kendini anlıyor ama aman iyiyim bugün şunu da yapayım deme boşver ben yemeğimi yapayım yetiyo bana 🫣 çocukta olunca şimdi çok hareketli kalan enerjimi ona harcıyorm. Benm hastanede tanıştığım bazı serklajlı arkadaşlar 39 da 40 da
Doğum yaptı aralarında em erkeni bendim plesanta ve bebek konumundan dolayı. Bebeğin pozisyonu seni zorlamazsa çok ileri haftaları bile sağlıkla görürsün uzun oldu ama 🫣🫣 bayağı hikayemi anlatasım varmış 😂😇