perii_ Kızlar doktor 2 defa erkek olarak gördü farklı bir hastaneye gittiğimde kesinlikle kız dedi yaşayan oldumu 25 haftalığım 🧐
Keziban perii_ burada o kadar çok okudum ki cinsiyet değişen ama haftannızda epey ileride nasıl fark etmemişler
bebeybi perii_ 14+5′de asistan doktor erkek olduğunu söyledi bugün 19+1′de iyi bir doktor %90 kız dedi artık değişmez diye düşünüyorum bizim bebiş genelde kendini gösteriyor sağlıkla gelsinler🩷🩵
perii_ asmin_12 @"asmin_12 valla 3 buçuk aylıkken ilk öğrendik değişme olasılığı olabilir diye bekledik 4 buçuk 5 aya yakında erkek denildi şehir hastanesine gittik orda hayır kız dedi bu çocuk kesinlikle 🤷🏼♀️bende şaşırdım tabi sağlıkla gelsin inşallah hepimizin minikleri biraz belirsizlikte kaldım yarın detaylı ultrasona gitmeye karar verdik bakalım belli olucak inşallah
perii_ @"Keziban bilemedimki 24 haftalıkken gittim kız dedi bu kesinlikle erkekte kendini erken gösterirmiş derler bende başlarda erkek diyince öyledir dedim ama tabi bende baya okudum böyle olan varmış hayırlısıyla gelsin inşallah 🤲🏻💖
sevvalinwonderland haftada ikili test için gittiğimde doktor kıza benziyo demişti ama tabii doktor söyledi daha bir şey demek için çok erken diye, ben de bir beklentiye girmemiştim zaten. 13. haftada test sonuçlarını almaya gittiğimde erkeğe benziyo dedi. e iki hafta önce kıza benziyo demiştiniz ama dedim. işte o zaman görememiş olabilirim, şimdi de erkek gibi, bilemedim dedi. zaten 13. hafta da tahmin yapmak için çok erken olduğu için gene bir şey beklemedim. hayırlısı olsun dedim. ben sonra bir özel hastaneye gittim 15. haftaydı sanırım, orada doktor cinsiyetini öğrenecek misiniz dedi. evet dedik. oğlan dedi. gösterdi de. dedim artık erkektir herhalde üst üste iki kez erkek dendi ve bu sefer organını da gösterdi. en son gittiğimde devletteki doktor da erkek dedi, raporlara da erkek bebek diye yazılmaya başlandı artık. o da organını gösterdi ultrasondan. o yüzden kesinleşmiştir diye düşünüyorum. ama görüldüğü gibi en başta bana da bi kız deme mevzuları oldu anlayacağınız. fakat 25 hafta da çok büyük yani bi gözüm korkmadı değil 🥲🥲 bazı eşyalarını da aldık ettik. tabii yine de ne olursa olsun sağlıklı olsunlar en büyük temennimiz bu da her zaman.
perii_ @“sevvalinwonderland” bende hep erkek hissediyorum çoğu beni görende kesin erkek diyor karnımdan falan bakalım hayırlısı neyse o olsun hepimiz için inşallah
kaderferhat Kızlar merhaba 20. Haftaya girdik doktor kız dedi cinsiyetine ama ben hep erkek hissediyorum